stallatlas

Alla inlägg under juni 2014

Av Pia o Jörgen - 12 juni 2014 13:18

Igår var det dags för första utomhusträningen hemma i Rockneby för Hans-Olof Ottosson.


Vi har försökt att vara ute flera gånger innan men varje gång har det regnat på onsdagarna. Så var det även detta gången men smhi lovade att det inte skulle regna så mycket innan 21. Klockan 21.01 började det regna mera så för en gångsskull hade smhi rätt.


Både hästar och ryttare och publik verkade triva utomhus även om en del hästar inte var helt nöjda när jag fällde upp ett paraply då jag väntade på att det skulle bli min tur att rida lektion. Jag red i sista gruppen.


Femme De Menage´s gamla husse och matte var och tittade och var nöjda med sin lilla pärla.


Här är lite foton och filmsnuttar från kvällens pass. Resten hittar ni på våran Youtube kanal. samt våran photobucket katalog.



                                   

Av Pia o Jörgen - 11 juni 2014 10:46

Hej lite ideer om att låta tillverka lite exklusivare boxskyltar i ädelträ så som ek / jakaranda.


Har plockat fram några förslag och undrar om det finns något intresse av dessa skyltarna.


Det kommer i senare skedde förmodligen kunna beställas i även lite större format men just nu tittar jag på skyltar som kommer vara ca 10 cm x 30 cm.


   


Om ni skulle vara intresserad så gå då in på den här länken och fyll i dit intresse så kommer jag att återkomma till dig med en lite broshyr och priser på skyltar och annat när jag fått fram de första proverna.


http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=20252



Ovido - Quiz & Flashcards