stallatlas

Alla inlägg under mars 2012

Av Pia o Jörgen - 26 mars 2012 16:33

Ja då kom den dagen då Kingen på Åsarna flyttade hem igen. Han har varit hos oss nu ett bra tag hingsten och man har mer eller mindre glömt att han inte tillhör gården. Men idag var det dags för honom att flytta hem igen.


Även om jag inte har hållt på så länge med hästar som min kära hustru så kommer jag att sakna honom otroligt mycket. Snällare hingst får man allt leta efter. Men han lär få det bra då han flyttar hem igen han ska ju både få träffa flickor igen samt busa med dem andra hingstarna. Hoppas bara att han inte får spelet nu när han äntligen får springa i hagen men andra hästar igen. De andra hästarna kommer nog undra var snyggingen tog vägen som brukade gå i hagen på gårdsplanen och ha full koll på allt och alla som kom och besökte gården. Sen vet jag att min pappa kommer att sakna sig polare som han alltid kramade om och gav lite extra hö då dem var på besök.


Tack för den här tiden kompis. Får väl åka och hälsa på honom någon gång om han nu inte blir såld.


Här har ni lite bilder på snyggingen.


 


             

Ovido - Quiz & Flashcards