stallatlas

Alla inlägg under oktober 2012

Av Pia o Jörgen - 29 oktober 2012 15:28

Det var en rätt intensiv helg i helgen i fredagskväll hade vi hoppning för Hans-Olof Ottosson hemma i ridhuset på stall atlas och första gruppen började ca 16.30 I den gruppen red jag, Viktoria och Helena och när vi kom ner i ridhuset var det väl runt 18 grader på grund av solen lyst i stort sett hela dagen så jag och viktoria red i t-shirt. Senare framåt kvällen blev det riktigt kallt och då sista gruppen hade behövt mössa och långkalsonger.


Här har ni mig och Femme i t-shirt otroligt skönt att det var så varmt.



Lördag och Söndag var det tävlingsdags för både Pia och Jakob ute på Ridklubben udden och här hittar ni lite filmklipp från Lördagen och Söndagen. Spellista från Udden


För er som var med på Hans-Olof träningen så finns nästa alla filmer på dropbox. Har du inte fått access dit så skicka din mailadress till mig så delar jag ut rättigheternat till filmerna.


Grattis till Jakob som kom 4:a i en av klasserna på Udden.


 


Förutom att ha hoppträning och tittat samt filmat tävlingar har jag och pappsen lyckats få upp stommen till lösdriften till hästarna. Så nu hoppas jag få upp väggar o tak till nästa helg.


//Jörgen


Ovido - Quiz & Flashcards