stallatlas

Alla inlägg under maj 2014

Av Pia o Jörgen - 29 maj 2014 08:29

Igår var det dags för Hans-Olof Ottosson träning igen och det gick riktigt bra.


Tyvärr han jag inte hem till första grupperna men det blev lite kort o film i alla fall.


Pia o jag delade på Femme samt att Pia även red Peppe.



Frida o Dharma.



Kommer mera filmklipp senare på våran videokanal på Youtube.

Lite bilder från gårddagens hoppträning för Hans-Olof Ottosson.


Du hittar alla bilderna på Photobucket.


http://s213.photobucket.com/user/jorgoh/library/Otto%2020140528?sort=3&page=1




jorgoh's Otto 20140528 album on Photobucket
Av Pia o Jörgen - 15 maj 2014 13:27

 Äntligen var det dags att få hoppa min lilla häst igen. Min lilla hustru Pia har ju ridit henne en del sista tiden och hoppade henne för 2 veckor sedan för Hans-Olof Ottosson. Själv har jag inte hoppat henne mer än någon lite kavalletti för en 3-4 veckor sedan och sist jag hoppade henne var väl för nästan 4 månader sedan.


Sen igår fick jag chansen att hoppa min lilla pärla andra halvan av lektionen för Otto. Vilken lite racemaskin hon var. Hon var inte så pigg på att lyssna på varken mina eller pias förhållningar då vi red henne. Men nu hoppar hon ju mer än villigt så man får vara glad. Dags att börja lydnadshoppning på låga hinder igen nu när hon är pigg och fräch igen.


Så himla kul att hon är back in business. Här är lite bilder från kvällen. Ni hittar alla bilderna som jag tog igår på photobucket. Klicka här


             

Ovido - Quiz & Flashcards